fredag 13 april 2012

fredag!

Hej Hej!
Idag är de Fredag den 13 och inte våran otursdag iaf :P
Syster är född den fredag 13 fast för 31 år sen då hihi.
.Igår kom Jenny Jimmy och Thexas hit på fika .
Var super mysigt att få snosa på honom ..
Men gud va stor han har blivit !
 Och lillan badade i diskhon igår och de gick ju kanon speciellt för min rygg :P
Att ja inte gjort de innan , vet ju att vi gjorde ju alltid de när vi var små :)
 Igår kväll skulle ja faktiskt hålla mig vaken till 23:00 som ja gjorde och så va ja dödstrött o gick o la mig .. men de fick ja shi för . Lillan vakna kvart över 11 och vägra somna om så vi fick lägga oss i soffan och kolla tv .
 tillslut vid kl 1 somna hon i soffan :) och sov till halv 9 i morse så vi är utvilade ändå:)
 min skrutta!  Nu dricker ja kaffe och lillan kräler på golvet :) hon ska nana om typ en halvtimme :)
Nu tycker ja vår och sommar kan komma!
Önskar ja hade en barnvakt till te Ruth för vågar ju bara lämna till mamma och de blir ju lite jobbigt för henne att alltid passa Ruth eller jennys godingar :P så nu måste ja hitta 1 till som ja kan lämna min skatt till om de skulle krisa nån gång . men vem haha det blir ju verkligen inte vem som hellst för min lilla ska ha de BÄSTA! ja ja nu ska ja ut o ta en rök ..
bye bye .,.ha en trevlig helg!

1 kommentar: