lördag 14 april 2012

Lördag!

Hej !
Igår så gick vi och mötte mamma på stan och fikade på winerkondotorit .
Sen gick vi tll affärn och handlade mat sen hem till mamma:)
Mamma gjorde hemmagjord pizza o varma mackor :) Jenny ,Jimmy och goaste Thexas kom bort med .
Gud va härlig den pojken är :) <3
Sen imorse följde mamma o boggie mig  hem för dom skulle på långpromenad .
Idag har ja bakat chokladbollar och blåbär/vanilj muffins .
Nu sover lillan och ja o Alexsandra sitter o kollar tven och ska snart ta fram myset . Kan lova att ja fortfarande är propp mätt efter maten förut :)

Men nu till något annat.
Jag  är så glad för att slippa DRAMA i mitt liv ..
Tänk att folk orkar ..
så glad och så nöjd med mina vänner och bekanta :)
Har många föredetta vänner som försvunnit och vissa har vart tråkigt att tappat kontakten med  och andra bra . Vissa har man ju alltid varit bra kompis med och alltid funnits för en i så många år och de e tråkigt , men j Har försökt och inte fått något tillbaka så finns ju inte mycket att göra förutom att gilla läget lixom . ja ja .. nu blir de mys och njuta av denna lördag :))
bye bye
Här är en bild på Alexsandra och Ruth från dem myste i min säng förut <3

7 kommentarer:

  1. Gud vad stor hon har blivit!
    Har ju inte sett henne sen hon va en månad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hon har blivit stor hela 9 månader snart :) Din tös är väl oxo stor nu :)

      Radera
    2. Jaa, det går alldeles för fort tycker jag.. ;P

      Trivs ni i "nya" lgh då?

      Radera
    3. ja de gör ju de . ja vi trivs jätte bra här :) Ni trivs i eran?

      Radera
    4. jaa det gör vi med. :)

      Radera
  2. Ja man kan alltid få ny vänskapskrets om man inte duger för den gamla:)

    SvaraRadera